Акт списання основних засобів зразок бланк форма ОЗ-3
______________________________ |
|
Типова форма N ОЗ-3 Затверджена наказом Мінстату України від 29.12.95 р. N 352
|
|||
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ |
|
|
Код за УКУД |
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Керівник підприємства ___________________________ "___" _______________ 19__ р. |
|||
АКТ
СПИСАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ
Номер документа |
Дата складання |
Код виду операції |
|
|
|
Цех, відділ, дільниця, лінія |
Дебет |
Кредит |
Сума |
Сума зносу за даними переоцінки на ___ 19__ р. по документах придбання |
Номер |
Код |
Норми амортизаційних відрахувань |
Устатку- вання |
Рік випуску (побудо-ви) |
Дата введення в експлуа-тацію, місяць, рік |
Дата початку оплати за основні засоби (місяць, рік) |
||||||
рахунок, суб- |
код аналі-тич- ного обліку |
рахунок, суб- |
код аналітич- ного обліку |
інвен- тарний |
завод-ський |
рахунка та об'єкта аналітичного обліку (для віднесення амортизаційних відрахувань) |
норми амортиза- вань |
на повне віднов- |
на капіталь- ний ремонт |
вид |
код |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комісія, призначена наказом (розпорядженням) від "___" _________________ 19__ р. N ______________
на підставі ________________________________________________________________________________
зробила огляд _____________________________________________________________________________
найменування об'єкта
В результаті огляду комісія встановила:
1. Надійшов на підприємство "___" ________________ 19__ р.
2. Кількість ремонтів _____________ на суму ______________________________________________ крб.
3. Маса об'єкта за паспортом ________________________________________________________________
4. Наявність дорогоцінних металів ___________________________________________________________
5. Технічний стан та причина списання _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Висновок комісії: _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Додаток. Перелік документів, що додаються __________________________________________________
Голова комісії ______________ _________________ ________________________
посада підпис прізвище, ім'я, по батькові
Члени комісії ______________ _________________ ________________________
посада підпис прізвище, ім'я, по батькові
Зовсім скоро стартує проект «Ріелтор по продажу та оренді квартир, будинків, офісних приміщень».
В рамках проекту «Ріелтор по продажу та оренді квартир, будинків, офісних приміщень» буде розроблено та впроваджено систему онлайн пошуку, консультацій, огляду фотографій та детального опису по питанням купівлі житлових будинків, купівлі присадибних ділянок, купівлі квартир, купівлі земельних ділянок, купівлі гаражів, купівлі цехів, купівлі складських приміщень, оренди квартир, оренди будинків, оренди земельних ділянок, оренди офісних приміщень, оренди складів, оренди гаражів.
Проект «Ріелтор по продажу та оренді квартир, будинків, офісних приміщень» передбачає забезпечення Вас повним супроводом до, під час та після заключення договору, зокрема:
1. Пошук необхідного вам будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
2. Попередній огляд та фотографування пропозицій по будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
3. Надання найбільш підходящих до Ваших потреб пропозицій по будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
4. Спільний, разом з Вами огляд пропозицій по будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
5. Консультування в виборі Вами будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
6. Оформлення відповідного договору (за необхідності – допомога в нотаріальному оформленні) та акту купівлі чи оренди будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
Допомога у врегулюванні спірних питань з орендодавцем чи попереднім власником по будинку, квартири, офісного приміщення, складу, виробничої бази, гаражу чи земельної ділянки.
Акт списання основних засобів зразок бланк форма ОЗ-3
Write a comment